Pagini

luni, 30 august 2010

Cum si de unde ne setam un cursor nou– videotutorial

Download Cursor nou
Click Aici pentru a vizualiza MiniDemo

Citind mai multe comentarii pe diferite site-uri de videotutoriale am observat ca sunt intrebari in legatura cu schimbarea cursorului si de unde se face acest lucru.
Desi sunt setari simple, pentru multi incepatori acest lucru este total imposibil de realizat neavand cunostintele necesare realizarii acestui lucru. Asa ca m-am hotarat sa va fac un MiniDemo pentru acei din voi care sunteti la inceputuri in materie de calculatoare. Pentru a da jos un cursor nou aveti deasupra imagini un link de download.

Un comentariu:

  1. da stiu ca instalarea barii pe blog e simpla...stiu si eu cum sa fac :D...doar mi se parea ca ingreuneaza viteza de incarcare...nu cu mult dar daca zici ca totul a mers bine o instalez si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Foloseste Emoticon: _ :) _ :)) _ :D _ :P _ =D> _ =))